Nyt kun sopimusten kanssa on päästy vauhtiin, niin myös tänään on Kaapo-päivä. Muhosen Kaapo on nimittäin myös tehnyt Huiman kanssa pelaajasopimuksen pelikaudelle 2026-27. Muhosen Kaapo on myöskin ollut edustuksen pelaajaringissä jo parin vuoden verran ja otteluja on tullut kuluneella ja sitä edeltävälläkin kaudella 4 ottelun ja yhteensä 24 minuutin verran. Suurimman peliajan Kaapo pelasi kuitenkin vielä MU19 joukkueen mukana ja tehtaillen kivan määrän pisteitä ja peliminuutteja. Fyysinen kehitys on näillä Huiman nuorilla pojilla ollut silmin nähden merkittävää Koskisen Tommin ympärivuotisessa ohjauksessa. Ekat pisteet edustuksen paidassa ovat vielä tekemättä mutta sitä ei todellakaan tarvi kauan odottaa. Kyseltiin Kaapolta harjoitusten lomassa kuinka nuorena pelaaminen on alkanut ja mitkä ovat parhaita muistoja:
-Mielestäni parhaimmat muistot ovat leirit ja pelireissut missä on ollut mukana. Aloitin koriksen 8-vuotiaana ja ensi kaudelle tavoitteena on olla parempi kuin viime kaudella ja kehittyä koripallossa fyysisesti ja henkisesti, Kaapo toteaa.
